جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) ‌آمل با بیان این که رئیس جمهور محترم باید بحث های جنجالی را کنار بگذارد و به مشکلات مردم توجه کند، گفت: مسئولان باید به جای طرح این مسائل، به موضوعاتی نظیر ازدواج، بیکاری، تورم و اقتصاد مقاومتی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و مبلغان دینی برگزار شد به حوادث اخیر در کشور و تلاش معاندان و مخالفان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: حوادث چند هفته اخیر کشور ادامه فتنه های سال 78 و 88 در کشور بود.

وی با بیان این که در فتنه 88 نیز هوشیاری و بصیرت مردم آتش فتنه را در کشور خاموش کرد، افزود: فتنه ۹۶ نیز بصیرت و همت مردم خاموش شد و مردم ما فتنهگران را به اعماق زمین فرستادند و روی آنها خاک ریختند.

مسئول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل با اشاره به این که کسانی که در آن طرف مدیریت این فتنه ها را بر عهده دارند باید بدانند که ملت ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند، تصریح کرد: این مردم فریب دروغ پردازی های چند شبکه ماهواره ای و کانال تلگرامی را نخواهند خورد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که متأسفانه عده ای خائن و وطن فروش در شبکه های مجازی بر علیه انقلاب و نظام اسلامی تبلیغ و احساسات نسل جوان کشورمان را تحریک می کنند، بیان داشت: اما این معاندان انقلاب باید بدانند که مردم با بصیرت کشورمان مردمی هستند که در فتنه ها درست تصمیم می گیرند و اسیر تبلیغات فریبکارانه آنها نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستم، خاطرنشان کرد: اما ملت بزرگ ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات چهار دهه است که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که تحریم های اقتصادی برای ملت ایران تازگی ندارد بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه علیه این مردم وجود داشته است، گفت: ایران اسلامی در چهار دهه اخیر علیرغم همه تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که ملت ایران به خوبی می داند که آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان همیشگی آنها هستند، تصریح کرد: آمریکای جنایت کار از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب با اقدامات متعدد تلاش کرد تا مانع استقرار انقلاب اسلامی شود.

وی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هیچ گاه از زبان ملت ایران نخواهد افتاد، افزود: ملت ایران اسلامی جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه این انقلاب و نظام را در سال های اخیر به هیچ عنوان فراموش نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ندانم کاری ها و بی توجهی ها در کشور بستری را برای بروز مشکلات مختلف از جمله در حوزه اقتصادی را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: ما نیز در کنار مردمی که به گرانی، فساد و مشکلات معیشتی اعتراض دارند حرف داریم و خواستار رسیدگی دقیق و سریع مسؤولان به این مطالبات و خواسته های به حق هستیم.

وی با بیان این که انتظار مردم کشورمان از مسؤولان و مدیران کشور در حوزه اقتصادی به حق و قابل احترام است، تصریح کرد: مسؤولان کشور وظیفه دارند حرف های مردم را خوب بشوند و برای حل آنها راهکاری مناسب در نظر بگیرند.

مسئول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی لایق بهترین ها هستند، خاطرنشان کرد: این مردم نباید در مسائل اقتصادی و معیشتی دچار مشکل باشند بلکه باید مسئولان یک رفاه نسبی را برای این چنین مردمی فراهم کند.

حجت الاسلام حسین پور با بیان این که متأسفانه دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی از نیت پاک مردم در بیان اعتراض های خود به وضعیت اقتصادی سوء استفاده کردند، تصریح کرد: هدف دشمن در حوادث اخیر ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بود که با هوشیاری مردم خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم به خوبی از نیات پلید فتنه گران پی بردند، خاطرنشان کرد: این مردم برای پیروزی و حفظ انقلاب سختی های بسیاری را تحمل کردند و نخواهند گذاشت عده ای اغتشاش گر آن را تضعیف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله مهم فضای مجازی و آسیب ها و فرصت های آن اشاره کرد و گفت: متأسفانه در فتنه اخیر نیز دشمن از ظرفیت فضای مجازی برای برپایی آشوب و فتنه استفاده کرد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که متأسفانه امروز نابسامانی های بسیاری در فضای مجازی وجود دارد، افزود: انتظار از سوی عالی فضای مجازی که به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد این است نسبت به کنترل این فضاها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری بر ضرورت سالم سازی فضای مجازی تأکید کردند، افزود: این همه مشکلات، جرایم اقتصادی و مالی، کلاهبرداری‌ها، شایعه‌سازی‌، بی‌اخلاقی‌ها، مشکلات امنیتی و فرهنگی ما همه از بستر تلگرام نرم‌افزار دسته چندم اسراییل ایجاد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: بنابراین این لزوم احساس می شود که شبکه‌ای ملی راه‌اندازی شود که اختیار و مدیریت آن در دست خود ما باشد، این خواسته ملت ماست که فرصت‌ها مغتنم و تهدیدها مرتفع شود.

حجت الاسلام تقی پور در ادامه سخنان خود با بیان این که رییس جمهور محترم باید بحث های جنجالی را کنار بگذارد و به مشکلات مردم توجه کند، گفت: مسؤولان باید به جای طرح این مسائل به موضوعاتی نظیر ازدواج، بیکاری، تورم و اقتصاد مقاومتی برسند.

وی به موضع گیری مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه در خصوص سخنان اخیر رییس جمهور اشاره کرد و افزود: نباید حرفی را بزنیم که فضای کشور برای چند روز متلاطم شود و ذهن‌ها از گره‌هایی که به اقتصاد کشور افتاد منحرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha