پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام تکیه ای

حوزه/رئیس ستاد مرکزی اعتکاف از برگزاری پنجمین جشنواره علمی، ادبی و هنری اعتکاف در مشهد مقدس خبر داد و گفت: بیش از ۲هزار ۲۱۰ اثر در موضوعات هنری، ادبی و علمی به دبیرخانه جشنواره اعتکاف ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین علی رضا تکیه ای در دیدار شواری علمی جشنواره بین المللی علمی، ادبی و هنر اعتکاف با آیت الله العظمی نوری همدانی از برگزاری پنجمین جشنواره علمی، ادبی و هنری اعتکاف در 17 اسفندماه، در مشهد مقدس  و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان مقدس حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) خبر داد.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف عنوان کرد: بعد از اعلام فراخوان مقاله در موضوعات ادبی و علمی و هنری اعتکاف بیش از 2هزار 210 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای گفت: با توجه به بین المللی بودن این جشنواره، 300 اثر از 170 نفر با 69 ملیت در موضوعات علمی، هنری و ادبی به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: از میان 2هزار 210 اثر، در مجموع 1 هزار 910 اثر داخلی است و از این تعداد 35 اثر در بخش کتاب، 55 اثر در بخش مقاله، 553 در بخش شعر، 117 اثر در بخش داستان و 22 اثر در بخش خاطره، 34 اثر در موضوع فیلم کوتاه، 61 اثر در بخش فیلم کوتاه، 28 اثر در بخش مستند و 1005 اثر در بخش عکس است.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف عنوان کرد: در مجموع 90 اثر علمی،692 اثر ادبی و 1هزار 128 اثر  هنری به دبیرخانه از سوی علاقه مندان به آثار هنری و ادبی و علمی ارسال شد.

حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای در پایان گفت: براساس آمارها اعتکاف در سطح بین المللی از رشد خوبی برخوردار بوده است و دلیل این مطلب آمار بسیار بالای آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره علمی، ادبی و هنری اعتکاف است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha