جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت: جا برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی توسط طلاب در حوزه و مدارس علمیه بسیار خالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در راستای تقویت پژوهش و تحقیق اقدام به برگزاری یک دوره کلاس ها در همین زمینه کرده است.

براساس این گزارش، در این کلاس ها که هر روز برگزار می شود، یکی از طلاب که در زمینه یکی از کتب دینی تحقیق و پژوهش داشته است، اقدام به کنفراس برای سایر طلاب می نماید.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در این زمینه به خبرنگار حوزه گفت: این روش باعث می شود که دیگر طلاب در بحث پژوهش و تحقیق ترغیب شوند.

حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی تاکید کرد: خوشبختانه استقبال طلاب از این شیوه تدریس بسیار خوب بوده است و تاکنون طلاب بسیاری در موضوعات مختلف پژوهشی کنفرانس داشته اند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تاکید کرد: عصر روز گذشته نیز یکی از طلاب ممتاز مدرسه علمیه بنام «محمدرضا داودزاده» توانست خلاصه ای از کتاب «علی در قرآن» را به صورت زیبا برای سایر طلاب حاضر در کلاس تشریح و توضیح دهد.

حجت الاسلام معصوم خانی گفت: امیدواریم که همه طلاب بتوانند این شیوه را دنبال کنند، زیرا فضا برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی توسط طلاب در حوزه و مدارس علمیه بسیار خالی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha