شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

حوزه/ دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران و معاونین وی ضمن بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست صمیمانه با رئیس و برخی از مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در نشست صمیمانه دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران و معاونین وی با رئیس و برخی از مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دو طرف ضمن تبادل نظر در خصوص همکاری های دوجانبه، بر گسترش همکاری ها تأکید کردند.

ر اساس این گزارش: همچنین در آغاز این جلسه، مهندس پهلوانی رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به گزارشی پیرامون نرم افزار کتابخوان همراه پژوهان پرداخت که مورد توجه رئیس دانشگاه علامه طباطبایی و معاونین وی قرار گرفت و قرار شد نسبت به همکاریهای دو مجموعه در خصوص بارگذاری آثار دانشگاه علامه طباطبایی در نرم افزار پژوهان اقداماتی صورت گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین  نجف لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هم این رفت و آمدها را باعث خیر و برکت میان دو مجموعه دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان کرد.
دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز بر تعامل بیشتر میان دو مجموعه تأکید کرد و خواستار همکاریهای مشترک میان دو مجموعه به خصوص در حوزه های تألیفات و تحقیقات مشترک و همچنین برگزاری جلسات نقد و معرفی کتاب شد.
پیش از این نشست، دکتر سلیمی و معاونین وی دکتر علومی و دکتر نیسی از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بازدید کردند و در حین بازدید از مجموعه آثار پژوهشکده ها و مراکز پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ضمن قدردانی از این حجم آثار خوب و وزین انجام شده در پژوهشگاه، سؤالات خود را در خصوص جوانب مختلف مربوط به حوزه های پژوهشی این آثار مطرح کردند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha