شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طرح ملی گفتگوی خانواده

حوزه/نشست هم‌اندیشی طرح ملي گفتگوي خانواده در حوزه علمیه خراسان شمالی با حضور مديركل امور بانوان و خانواده استانداري برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، نشست هم‌اندیشی طرح ملي گفتگوي خانواده با حضور مديركل امور بانوان و خانواده استانداري، دوشنبه‌شب در محل مديريت حوزه علميه استان برگزار شد.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري در جمع مديران و اساتيد حوزه علميه خواهران طرح ملي گفتگوي خانواده را تبيين کرد .

مليحه يغمايي با اشاره به اهميت طرح اظهار داشت: هدف از اجراي اين طرح  گسترش فعالیت‌های علمي، فرهنگي و هنري و پژوهشي در راستاي تعاليم اسلام ناب محمدي و آرمان‌های نظام مقدس جمهوري اسلامي با عنايت به منويات مقام معظم رهبري ، با رويكرد گفتمان سازي  مناسب در زمينه مباحث خانواده است

وی افزود: فراهم‌سازی مقدمات چگونگی اجرای این طرح در حال پیگیری است و با توجه به نفوذ اجتماعي حوزه‌های علميه در جامعه در اجراي  اين طرح نياز به هم‌افزایی و هم‌اندیشی با مديران و اساتيد حوزه علميه صاحب‌نظر در زمينه مسائل خانواده داريم.

یغمایی گفت: خراسان شمالی در مباحث مرتبط با موضوع خانواده همواره پیشرو است و طرح‌های مختلفی را برای حمایت از خانواده در دست اجرا دارد.

مديران و اساتيد حوزه علميه نیز در ادامه این نشست به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات در زمينه طرح ملي گفتگوي خانواده پرداختند و در زمينه همكاري در اجراي طرح و ارائه محتوا اعلام آمادگي کردند.

گفتنی است، طرح ملي گفتگوي خانواده در خراسان شمالي به‌عنوان طرح آزمايشي اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha