جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره

یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان نایین با روایتگری طلبه مدافع حرم گنجی و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، شامگاه دوشنبه یادواره شهدای طلبه و روحانی  شهرستان نایین به همت طلاب  مدرسه علمیه آیت الله  نایینی برگزار شد.

در این یادواره، حجت الاسلام محمد رضا برادران، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) در جمع اقشار مختلف در ابتدا نسبت به احترام گذاشتن به کار فعالان فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید برای تقویت فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های آینده هزینه کنیم و با صرف نظر از مخارج زائد و تجملاتی زندگی می‌توان خیلی از فعالان فرهنگی را تشویق کرد که مبادا به خاطر بی‌پولی توان فعالیت نداشته باشند.

حجت الاسلام برادران تصریح کرد: پدرها و مادرها برای کلاس زبان و دانشگاه بچه خود هزینه می‌کنند، اما برای دین او هزینه نمی‌کنند، در حالی که اگر آنها به این موضوع اهمیت می‌دانند و حضوری فعال در مساجد و مجالس فرهنگی داشتند امروز مساجد ما از جوانان خالی نبود.

وی در ادامه به بحث لزوم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد، گفت: در گام نخست برای تحقق این شعار، مسئولین باید خود ملزم به  رعایت کردن  و سپس بستر سازی برای تشویق  همه مردم به این امر باشند .

حجت الاسلام برادران پس از اشاره به برخی از آمارهای اتلاف منابع و ثروت ها در کشور، افزود: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می شود که از صدر تا ذیل کشور، اهمیت تحقق اقاصادمقاومتی در شرایط امروز را درک کنند ئو بدانند تنها باز هم می گویم تنها راه نجات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام برادران تاکید کرد: برجسته‌ترین ویژگی‌ که می‌توانیم با خود در قیامت داشته باشیم محبت اهل بیت (ع) است که از پدران و گذشتگان خود به ارث برده‌ایم و حال نسبت به فرزندان و نسل جدید مسئولیت داریم اما متاسفانه عده‌ای در این برهه از انقلاب اسلامی که به جنگ احد شباهت دارد آنقدر مشغول به جمع‌آوری غنائم و دنیاطلبی شده‌اند که نسل جدید انقلاب را فراموش کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha