سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار با پرستاران بیمارستان شهید بهشتی قروه

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، امام جمعه شهر قروه به همراه جمعی از طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت الزهرا (س)، با پرستاران بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان دیدار  و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد شیرزن کربلا، حضرت زینب (س) صبح امروز، حجت الاسلام حسن باباییان، امام جمعه شهر قروه و جمعی از طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) سطح دو با پرستاران و بهیاران بیمارستان شهید بهشتی این شهر دیدار و گفتگو گردند.

در این دیدار، امام جمعه شهر قروه با اشاره به جایگاه رفیع پرستاران در جامعه اظهار داشت: پزشکان، پرستاران، بهیاران و هر آن کس که در سرپرستی بیماری وظیفه ای بر عهده دارد، در نزد خداوند متعال اجری جزیل دارد.

حجت الاسلام باباییان افزود: پرستاران از جان خود مایه می گذارند و با شب زنده داری وظیفه انسانی و اسلامی خود را به نحو احسن انجام می دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه قشر پرستار در جامعه از دلسوزترین اقشار هستند و با وجود اینکه دستمزدهای آنان بسیار کمتر از از خودگذشتکی ها و کارهایشان است، بازهم دل به کار دارند و بیمارداری و مراقبت از مریضان را وظیفه انسانی خود می دانند.

 امام جمعه قروه و طلاب مدرسه الزهرا(س) این شهرستان، در پایان، با اهدا هدایایی از پرستاران تقدیر به عمل آوردند و به عیادات بیماران بستری در این بیمارستان رفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha