جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه امروزه تنها کشوری که داعیه استکبار ستیزی دارد ایران اسلامی است، گفت: ایران در بحث استکبار ستیزی و کفر به طاغوت، نمونه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت سالاری مکی، پیش از ظهر امروز در نشست کمیته حوزه و روحانیت دهه فجر استان، اظهار داشت: استکبارستیزی یک اولویت اعتقادی و به نوعی راهبرد جریان ارزشی در قرآن کریم است و هر پیامبر با یک نمود و روشی جدا، با طاغوت مبارزه کرده و هر زمان کفر به طاغوت یک شکل داشته است.

وی با بیان اینکه امروزه تنها کشوری که داعیه استکبارستیزی دارد ایران اسلامی است، افزود: ایران در بحث استکبارستیزی و کفر به طاغوت، نمونه است.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه امروز باید صدای انقلاب و جریان ارزشی به گوش جهانیان برسد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا تمام برنامه‌های این ایام در قالب صدای انقلاب، اهداف استکبار جهانی را نابود کنند و دراین‌بین اهمیت کار در حوزه آموزش‌وپرورش و دانش آموزان و جوانان بیش‌ازپیش مورد حائز اهمیت است.

وی با اشاره به آیین‌نامه کمیته حوزه و روحانیت دهه فجر اظهار داشت: آشنایی طلاب جوان با دستاوردهای انقلاب، تبیین نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی چهره‌های ویژه و فراهم آوردن فضایی برای نقد از مهم‌ترین شاخص‌های این کمیته برای برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری مکی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود.

دهه فجر امسال باید سال مطالبه گری از مسئولان باشد

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و اربعین انقلاب باید برنامه‌ها را از حالت سخنرانی خارج و به سمت و سویی سوق پیدا کند که مردم از نزدیک دستاوردهای انقلاب را ببینید.

حجت‌الاسلام  رضا احمدی‌فر تصریح کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت طلاب و با همکاری حوزه هنری خراسان شمالی می‌تواند در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب مثمرثمر واقع شود.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی علی‌رغم اینکه یک درصد از ظرفیت‌های ایران را ندارند اما تمام تلاش خود را برای نشان دادن ناکارآمدی نظام و انقلاب انجام می‌دهند. 

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال باید سال مطالبه گری باشد و مسئولان در مساجد برای پاسخگویی به سؤالات جوانان و نمازگزاران حضور یابند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha