جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خادمی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ۵۵۲ برنامه فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه مقرر است تا این تعداد برنامه طی ایام‌الله دهه فجر در سطح استان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع اعلام برنامه‌های فرهنگی دهه فجر، اظهار داشت: 552 برنامه فرهنگی در دهه فجر در سطح استان اجرا می‌شود.

برگزاری 8 گفتمان دینی و بصیرتی با حضور مبلغان غیرایرانی

وی از برگزاری نشست‌های گفتمانی با حضور مبلغان غیرایرانی (جامعه المصطفی) ویژه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: هشت گفتمان دینی و بصیرتی با حضور مبلغان خارجی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی همچنین برگزاری کارگاه آموزشی مبلغات و بانوان فرهیخته، نشست آموزشی اساتید گفتمان دینی، همایش تخصصی حافظان قرآن، تجلیل از فعالان فرهنگی، گردهمایی آموزشی و توجیهی مداحان و هیئات مذهبی با عنوان خطر جریان‌های تکفیری و برگزاری محافل انس با قران کریم در استان را از برنامه‌های شاخص فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست بصیرتی طلاب و اساتید شیعه و سنی در راز و جرگلان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این ایام است.

اعزام روحانیان به مناطق مختلف خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در ایام دهه فجر مبلغان به مناطق روستایی و حواشی شهر جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اعزام می‌شوند، گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در حواشی شهر در این ایام بیش از 200 عالم روحانی مستقر در خدمت اهالی روستا هستند و خدمات فرهنگی و طبیعی این مبانی انقلاب اسلامی را ارائه می‌دهند.

وی همچنین از افتتاح 2 باب خانه قرآن روستایی در روستای گریوان و میان زور در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شاخص اهل سنت و برگزاری کرسی تلاوت قرآن ویژه استعدادهای قرآنی و خانواده آن‌ها از دیگر برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در خراسان شمالی است.

حجت‌الاسلام خادمی در پایان خواستار تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین نسل جوان شد و خاطرنشان کرد: در مراسم‌های دهه فجر باید دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی توسط همه دستگاه‌ها بیان شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha