پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن رهبر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه استان کردستان گفت: بیش از ۷۰ گفتمان دینی در سطح دبیرستان های شهرستان بانه با همکاری آموزش و پرورش صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسن رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: اولین و شاید مهمترین وظیفه ای که تبلیغات اسلامی هر استانی بر عهده دارد، امور تبلیغی و تبشیری است.

رئیس تبلیغات اسلامی بانه ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با برنامه های شبانه روزی خود تلاش در ترویج معارف دینی و فرهنگی در سطح جامعه اسلامی دارد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

رهبر افزود: خوشبختانه تبلیغات اسلامی در استان کردستان به ویژه در شهرستانهای آن همانند بانه و... به کارنامه بسیار موفقی داشته است و تاکنون عملکرد مناسبی از خود بر جای گذاشته است.

رئیس تبلیغات اسلامی بانه افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در سالجاری برنامه های قرآنی بسیار برای مردم این منطقه برگزار کرده است که با استقبال خوبی روبرو شده است و ان شاء الله سال آینده نیز این سری از برنامه ها ادامه خواهد داشت.

این مسئول فرهنگی گفت: در طول سالجاری بیش از 70 گفتمان دینی در سطح دبیرستان های شهرستان بانه با همکاری آموزش و پرورش صورت گرفته است که بیش از 2 هزار و 200 دانش آموز در این گفتمان ها شرکت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha