سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عبادی در دیدار با پرستاران ارتش

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پرستاران التیام‌بخش دردهای مردم‌اند، گفت: فعالیت و اقدامات پرستاران قابل نرخ‌گذاری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با پرستاران بیمارستان بوعلی سینا (ارتش) بیرجند، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: شغل پرستاری یکی از مشاغلی است که می‌توان در آن قصد قربت الهی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت اقدامات و پرستاران قابل نرخ‌گذاری نیست، تصریح کرد: شغل پرستاری شغلی بسیار ارزشمند است، زیرا التیام دردهای روحی و روانی مرتبط است.

وی گفت: نوع برخورد و محبت می‌تواند کمبودهای روحی در بیماران را جبران کرده و پرستاران نه‌تنها فعالیت فیزیکی بلکه دارای شغل الهی و انسانی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: محبت بین فرزند و مادر، جبران خداوند برای نوزاد بوده که کمبودهای وی رفع شود و مادر پرستار نوزاد است.

رئیس بیمارستان منطقه‌ای 552 ارتش بیرجند نیز در این دیدار اظهار داشت: ارائه خدمات پرستاری در مأموریت‌های رزمی و در بیمارستان‌های صحرایی یکی از خدمات بیمارستان منطقه‌ای 552 ارتش بیرجند است.

غلامرضا نجارزاده تصریح کرد: متأسفانه در بحث پرستاری در جامعه امروز به جهت پرداختی کم، موجب نارضایتی پرستاری شده است.

وی افزود: همه بر سختی کار پرستاران واقف هستند و پرستاران در انجام وظایف خود هیچ‌چیز به‌جز رضای خداوند را در نظر نمی‌گیرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha