پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمیلی

حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از اجرای طرح «مکنت» در شهرستان طبس، پنجم بهمن ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه طرح «مکنت» با حضور مسعود دریس مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور،در روز پنجشنبه 5 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان طبس اجرا می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی مدیران در زمینه چگونگی اقامه نماز و آشنایی هرچه بیشتر مدیران با چگونگی دعوت همکاران به نماز از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: آموزش نقش نماز در بهره‌وری و سلامت اداری و آشنایی مدیران با نقش الگویی خود در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام کمیلی با اشاره به اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌ها خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح ۸۰ نفر از پرستاران و بهورزان آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

وی اجرای طرح سفیران صبح را از دیگر برنامه‌های اجراشده در سال جاری دانست و گفت: این طرح تاکنون در 110 مسجد استان اجرایی شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح، روحانیون برای اقامه نماز صبح در مساجد تبلیغ می‌کنند، افزود: توزیع بروشور در مساجد تحت پوشش، توزیع بروشور بین همسایه‌های این مساجد و انجام برنامه‌های تبلیغاتی در مساجد، از جمله برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha