پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: کیفی سازی برنامه‌های دهه فجر امسال در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته‌های دهه فجر استان، با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در مناطق مختلف، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی کم‌نظیر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین این دستاوردها در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب، ارزش‌های معنوی و انقلابی میهن را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال تجزیه انقلاب هستند و سعی در بهم زدن وحدت بین مردم و مسئولان را دارند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای دنبال ترویج اسلام آمریکایی در جامعه هستند که باید در برابر آن روشنگری‌های لازم صورت گیرد، افزود: ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب باید برای همگان تبیین و تشریح شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه 40 سال ما شاهد مقاومت، ایثار و فداکاری، استقلال، آزادی و همچنین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دورترین نقاط کشور صادر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر  باید به‌صورت کیفی، دقیق و جامع برگزار شود، گفت: با برگزاری برنامه‌های پرمحتوا می‌توان ارزش‌های انقلابی را در جامعه تعمیق بخشید و امیدواری مردم به اسلام و انقلاب را تقویت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha