سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رئیس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر

حوزه/ حجت الاسلام محمد عباس انصاری رئیس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند در بیانیه خود در روز جمهوری با اشاره به مظلومیت مسلمانان کشمیر گفت: پایمال کردن حقوق انسانی مسلمانان بیگناه کشمیر و کشتار آنها لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد عباس انصاری رئیس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند و از رهبران آزادی خواه کشمیر در بیانیه خود در روز جمهوری با اشاره به مظلومیت مسلمانان کشمیر گفت: پایمال کردن حقوق انسانی مسلمانان بیگناه کشمیر و کشتار آنها لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است.

وی بیان: داشت کسانی که می خواهند روز جمهوری را در کشمیر جشن بگیرند چگونه می توانند چشم خود را روی ظلم های صورت گرفته در کشمیر ببندند و کشته شدن و از بین رفتن حقوق مسلمانان کشمیر را نادیده بگیرند؟

رئیس جمعیت اتحاد المسلمین حوادث کشمیر و نادیده گرفتن حق انتخاب سرنوشت مردم این منطقه از سوی دولت هند و شعار و عنوان جمهوریت را متناقض دانست و آن را لکه ننگی بر دامان مدعیان مردم سالاری دانست.

حجت الاسلام انصاری حکومت ناریندر مودی را به اتخاذ سیاست هایی جهت اعمال فشار و محدودیت ها بر مسلمانان کشمیر و کل هندوستان متهم کرد.

او هم چنین ضمن اشاره به درگیری های پراکنده در مناطق مرزی بین نیروهای هند و پاکستان آن را نگران کننده توصیف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha