پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تصاویر/ مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری در مسجد اعظم قم

حوزه/ مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین مظاهری از اساتید و خطبای حوزه علمیه اصفهان و فعالان عرصه های تبلیغی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت  حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری با حضور مراجع عظام علما و مسئولان مردم قدرشناس کشورمان امشب در مسجد اعظم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید و آیت‌الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگان بیوت و اساتید حوزه حضور داشتند.

 حجت الاسلام والمسلمین  مظاهری از اساتید و مبلغان با سابقه حضور بود که بیش از 70 دهه از زندگی پربار خویش را صرف تبلیغ و منبر و خطابه و درس و بحث و فعالیت های خیریه گسترده در سطح کشور و به خصوص استان اصفهان کرد.

وی در سال 1310 در خانواده‌ای متدین و اهل علم در اصفهان متولد شد و از محضر اساتید بزرگی همچون آیت‌الله حاج‌آقا احمد مقدس در صرف و نحو، آیت‌الله حاج حسن مدرس، حاج شیخ محمدحسن نجف‌آبادی، آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی ادیب، آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله سلطانی و آیت‌الله شهید شمس‌آبادی بهره برد.

از جمله فعالیت های ایشان می توان به تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان (عج)، موسسه خیریه ابا بصیر اصفهان و بنیاد خیریه آلا و... اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha