جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ رئیس اداره قرآن و عترت ارشاد استان یزد از شرکت شرکت قریب به ۵هزارنفر از یزد در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حسین دشتی، رئیس اداره قرآن و عترت ارشاد استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در یزد گفت: به دلیل تقاضای علاقمندان، مهلت ثبت نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان روز ۶بهمن ماه تمدید شد.

وی از ثبت نام حدود 5 هزار داوطلب یزدی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت خبر داد و گفت: ثبت نام در این آزمون که با مشارکت ادارات اوقاف، ارشاد و تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود تا 6 بهمن ماه ادامه دارد.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: شهرستان های یزد، میبد و اردکان به ترتیب با2500، 600 و 400 داوطلب  بیشترین تعداد داوطلبان را در این آزمون به خود اختصاص داده اند.

وی خاطر نشان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن شامل  حفظ در ۱۵ رشته، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت علیهم السلام و انس با قرآن است که در این میان رشته حفظ مورد استقبال بالایی قرار گرفته است.

رئیس اداره قرآن و عترت ارشاد استان یزد اضافه کرد: از میان 15 رشته حفظی که  در این آزمون در نظر گرفته شده، حفظ 110 حکمت نهج البلاغه ساده ترین آن به حساب می آید.

دشتی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت دراین آزمون بزرگ به آدرس http://www.quranedu.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha