جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدصادق کتابی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت خانم الانبیاء (س) سنندج گفت: حوزه های علمیه می توانند استکبارستیزی و غیرت انفلابی را با توجه به شبکه وسیع و اثرگذار تبلیغی، به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام محمدصادق کتابی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به ویژگی های یک حوزه پویا و انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی های یک حوزه انقلابی می تواند ایمان و باور قلبی به ولایت و نظام باشد.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت خانم الانبیاء (س) سنندج تاکید کرد: ارتباط عاطفی با ولایت، نظام و انقلاب، داشتن روحیه استقلال، نداشتن وابستگی به قدرت ها و مردمی بودن برخی دیگر از ویژگی های حوزه انقلابی است.

وی ادامه داد: بصیرت، با امید دنبال هدف حرکت کردن، با اصرار و پیگیری آن را بدست آوردن و... برخی دیگر از ویژگی های یک حوزه و طلبه انقلابی می باشد.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت خانم الانبیاء (س) سنندج ادامه داد: حرکت جمهوری اسلامی، حرکتی انقلابی است و باید قدر این نعمت را بدانیم و از آن پاسداری کنیم.

حجت الاسلام کتابی با اشاره به اینکه حوزه های انقلابی می توانند منشا تحولات بسیاری در حوزه دین و فرهنگ باشند، گفت: حوزه های علمیه می توانند استکبارستیزی و غیرت انفلابی را با توجه به شبکه وسیع و اثرگذار تبلیغی، به جامعه تزریق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha