پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست هم اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ هم‌اندیشی معاونان پژوهش و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند»، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سومین نشست هم‌اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، به ارائه مطالبی پیرامون جشنواره علامه حلی پرداخت و اظهار داشت: تعداد آثار ارسالی به این جشنواره تا به امروز ۱۳۸۷ اثر از ۴۴ مدرسه علمیه خوزستان بوده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، علت ماندگاری کتب شهید مطهری را پاسخ‌گو بودن آنها به نیازهای فکری روز بشر عنوان کرد و گفت: امروز اگر بناست کتابی نوشته شود، باید در زمینه انقلابی بودن، که یکی از جدی‌ترین نیازهای فعلی جوان امروز است نوشته شود؛ چراکه آینده جهان اسلام حول محور انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد و یک جوان انقلابی، باید بداند در آن زمان، چگونه باید عمل کند.

برپایه این گزارش، در این نشست که همراه با تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند» بود، معاونین پژوهش مدارس علمیه استان از برنامه‌های معاونت خود در زمینه ارزیابی مشارکت طلاب در جشنواره علامه حلی بحث و تبادل‌نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha