شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباس امینی-شاهرود

حوزه/ امام‌جمعه شاهرود گفت: محوریت همه امور نظیر مسائل دینی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید با مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امشب در اولین گردهمائی هیئت‌امناءهای مساجد شهرستان شاهرود به میزبانی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بین‌النهرین در این شهرستان، اظهار داشت: مساجد طبق خواسته هیئت‌امناء باید مهندسی شود و سازماندهی کلی مساجد شکل بگیرد.

امام‌جمعه شاهرود تصریح کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد جهت رسیدگی به امور مرتبط با مساجد شروع به کار کرده است که کار آسانی هم نیست و این مرکز راهش این است که با کمک هیئت‌امنا هر اقدامی را در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) انجام دهد.

وی افزود: شورای راهبردی رسیدگی به امور مساجد قصد دخالت در امور مساجد را ندارد و این شورا قصد و نیتش کمک به بهبود امور مساجد و رسیدگی به مطالبات مساجد است.

حجت‌الاسلام امینی خاطرنشان کرد: با همه نقایصی که وجود دارد بازهم در مساجد ما زحمات بسیاری کشیده می‌شود که جای تقدیر و قدرانی دارد و محوریت همه امور نه‌فقط نماز و عبادت بلکه نظیر مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی باید با مساجد باشد.

وی افزود: بسیج در همه مراسم‌ها و اردوهای جهادی می‌خواهد مسجد محور باشد و ما باید نیز در مدیریت مسجد به سمت هدف مشخصی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha