شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی طلاب و فضلای دامغانی

حوزه/ نماینده طلاب دامغانی در مجمع طلاب وفضلای حوزه علمیه قم، از ادامه جلسات هم اندیشی طلاب وفضلای دامغانی به شکل مساله محور خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام خراسانی چهارشنبه شب در اولین هم اندیشی علما و فضلا و طلاب دامغانی مقیم حوزه علمیه قم  گفت: امام راحل جلسات علما و فضلا را دارای آثار و برکات بسیاری می دانستند و بر آن تاکید داشتند.

وی افزود: این نشست اولین جلسه ای است که طلاب و فضلا و نمایندگان طلاب و علمای دامغان در یک جلسه گردهم جمع می شوند؛ این جلسه ابتدای یک حرکت رو به جلو است؛ روحانیت دامغان تا کنون تشکیلات منظمی نداشته است.

نماینده طلاب دامغانی در مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: این نشست به دنبال آن است که ظرفیت ها، در حوزه علمیه قم نسبت به حوزه علمیه دامغان  شناسایی شود.

وی گفت: فراهم کردن بستری برای ایده ها و اندیشه های نو از طرف طلاب جوان از دیگر اهداف این نشست بود؛ این بستر فراهم شده است که طلاب ایده ها و اندیشه های نوی خود را مطرح کنند تا استعدادهای نهفته شکوفا شود.

حجت الاسلام خراسانی تصریح کرد: در جلسات آتی مسایل به شکل خاص در عرصه روحانیت دامغان به بحث گذاشته می شود و از صاحب نظران دعوت می شود که نظرات خود را بیان کنند تا مشکلات با همفکری و مشورت حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha