سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اداره غذای حلال انگلیس از رهبران حزب اسلام ستیز شکایت کردند

حوزه/ اداره غذای حلال در انگلستان از دو رهبر حزب راست افراط گرای «بریتین فرست» به خاطر انتشار ویدئوی موهون ضداسلامی شکایت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از 5pillarsuk، اداره غذای حلال در انگلستان از پائول گولدینگ و جایا فرانسین، دو رهبر حزب راست افراط گرای «بریتین فرست» به خاطر انتشار ویدئوی موهون ضداسلامی شکایت کرد.

در بیانیه ای که روز گذشته توسط اداره غذای حلال انگلستان منتشر شده آمده است: در پنجشنبه 2 فوریه 2017، ویدئویی در کانال رسمی یوتیوب و صفحه فیس بوک بریتین فرست منتشر شد که دو نفر از کارمندان این موسسه را نشان می داد و متشکل از ادعاهای توهین آمیز و جعلی علیه سازمان غذای حلال بود. در پاسخ به این ادعاها که توسط بریتین فرست، هزاران کاربر اینترنتی را مسموم کرده است، ما اقدام به شکایت حقوقی کرده ایم تا به این طریق از اعتبار سازمان حفاظت کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: به علاوه ضروری است تا به این سازمان درس عبرتی بدهیم، تا نه تنها جعلی بودن این ادعاها را از ثابت کرده باشیم بلکه از اعتبار تمامیت صنعت حلال در دنیا دفاع کنیم.

لازم به ذکر است ویدئوی مذکور پس از انتشار در فضای مجازی، از صفحه اصلی شبکه اجتماعی بریتین فرست حذف شد، اما این سازمان اسلام ستیز بار دیگر ویدئوی مشابهی منتشر کرده و مدعی شد بودجه ها و کمک های مالی که برای تهیه محصولات حلال داده می شوند، صرف فعالیت های تروریستی می شوند. در این ویدئو از تصاویر چند تن از مسئولین اداره غذای حلال استفاده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha