پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پروژه ساخت مسجد جدید ویکتوریا رسما کلنگ خورد

حوزه/در حالی که ۱ سال از به آتش کشیدن مرکز اسلامی ویکتوریا می گذرد، با کمک های مردمی جمع آوری شده از سرتاسر دنیا، پروژه ساخت این مسجد روز گذشته رسما آغاز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» پروژه ساخت دوباره مسجد ویکتوریا  در ایالت تگزاس واقع در آمریکا که سال گذشته به آتش کشیده شده بود، روز گذشته رسما آغاز شد.

تقریبا 1 سال پیش در چنین روزی، مرکز اسلامی ویکتوریا توسط فرد اسلام هراسی به آتش کشیده شد. این مسجد در شعله های آتش کاملا سوخته و تخریب شد. و بالاخره روزه  چهارشنبه، پروژه نوسازی این مسجد با کمک های مردمی آغاز گردید.

عمر راشد از اعضای مرکز اسلامی ویکتوریا در این باره می گوید: زیباترین چیزی که در این جهان می توان دید، محبت و مهربانی بشری است و کمک هایی که از مردم دریافت کردیم، شاهدی بر این مهر بشری است.

راشد گفت: مسجد جدیدی که درحال ساخت آن هستیم را به لطف مردم خیر نه تنها در سرتاسر کشور بلکه در سرتاسر دنیا داریم. 90 کشور مختلف در کمپین «سرمایه گذاری در ساخت مسجد» شرکت کرده و با کمک های مردمی 1.1 میلیون دلار برای ساخت این مسجد جمع آوری شد.

گفتنی است طراحی و آماده سازی ساخت و ساز مسجد کمی به طول انجامیده و طوفان هاروی نیز کار نوسازی مسجد را به تعویق انداخت.

راشد افزود: طوفان روند کار را به شدت عقب انداخت.

راشد امیدوار است ساخت مسجد تا ماه جولای به پایان برسد.

لازم به ذکر است مارگ وینسنت پرز ، ساکن شهر ویکتوریا به اتهام به آتش کشیدن مسجد دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت فدرال به سر می برد. جلسه دادگاه وی قرار است ماه آینده برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha