شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کرسی تلاوت

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری بیش از ۱۱۰کرسی تلاوت درسطح استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازیزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، شامگاه چهارم بهمن ماه در ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قرآن و نهج‌البلاغه دو منبع فکری و غنی برای انسان‌ها عنوان کرد و گفت: موفقیت نظام اسلامی در گروه عمل به دستورات این دو منبع عظیم است.

وی با بیان اینکه 1500 هیئت مذهبی در استان در حال فعالیت هستند افزود: کانون و بسیج مداحان، روحانیون و هیئات مذهبی برای بسیار خوب و جامعی را برای ایام الله دهه فجر در استان یزد در نظر گرفتند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ایام دهه فجر در استان یزد برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: هم اکنون 150 موسسه و خانه قرآنی در استان یزد داریم و آن‌ها با همکاری یکدیگر به برگزاری برنامه‌هایی در راستای ترویج قرآن کریم در استان تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی ادامه داد: این کانون‌های قرآنی وابسته به تشکیلاتی نیستند و موسسه‌ای هستند که اتحادیه داشته و از این اتحادیه در راستای مؤسسات فرهنگی و قرآنی استفاده می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت بعد از نماز در 110 مسجد در سطح استان برگزار می‌شود افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری دستگاه‌های استان امسال دهه فجر باشکوهی با توجه به شرایط حساس کشور شاهد باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال باید نسبت به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر توجه جدی‌تری صورت گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha