پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه بیش از ۴۹۰مسجد در استان یزد میزبان ایام الله دهه فجر است گفت: راهپیمایی دهه فجر در بیش از ۷۰نقطه استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  ازیزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد شامگاه چهارم بهمن ماه در ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اندیشه استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب با ایثار پیروز شد گفت: ادامه آن نیز با توجه به چالش‌هایی که دشمنان انقلاب اسلامی مثل جنگ تحمیلی و مسائل مختلف در سال بعد از پیروزی انقلاب ایجاد کردند با ایثار و فداکاری ادامه پیدا کرد.

این مسئول فرهنگی افزود: در کنار این انقلاب عظیم وظیفه دفاع و پشتیبانی آن را بر عهده ‌داریم و معتقدیم الهی بودن آن یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های این انقلاب بود.

وی با بیان اینکه 100 ستاد اصلی ایام‌الله دهه فجر وظیفه برگزاری مراسمات مختلف را در استان یزد دنبال می‌کنند گفت: هرکدام هم با ساماندهی کمیته‌های زیر مجموعه به فعالیت در عرصه‌های مختلف می‌پردازند.

حجت الاسلام فخرالدینی با اشاره به اینکه 50 ستاد دانشجویی و دانشگاهی در امر برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر فعالیت دارند افزود: در این ستاد جلسات متعدد برگزار و نسبت به برگزاری هرچه بهتر این دهه باشکوه در استان خدمت می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه بیش از 490 مسجد در استان یزد به اجرای برنامه‌های دهه فجر می‌پردازند اضافه کرد: بیش از 70 منطقه در استان یزد به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه حرکت در کمیته‌ها و ستادها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم را شاد و خوشحال کند خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که هر چه حضور مردم در این مراسم باشکوه‌تر باشد ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را در پی دارد.

حجت الاسلام فخرالدینی اظهار داشت: این انقلاب چون نور بود و عده‌ای که تاریک هستند از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون میلیاردها دلار هزینه کردند و استان یزد نیز در طول این سال‌ها صدمات بسیاری خورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه یقیناً بر این اعتقاد هستم که دهه پنجم، دهه ظهور است اذعان کرد: شک نداریم که افراد و مجموعه‌هایی که روبه روی انقلاب و اسلام ایستاده‌اند در حال نابودی هستند.

وی در پایان تأکید کرد: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم جشن انقلاب اسلامی را هرچه باشکوه‌تر برگزار و مغازه‌ها با نصب پرچم جمهوری اسلامی و ادارات و نهادهای دولتی نیز با همکاری خود شهری زیبا، متحد و یکدست در این دهه پربرکت داشته باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha