جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فقیه

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خواستار تبیین ابعاد گوناگون ماهیت انقلاب اسلامی و شعارهای اولیه آغاز حرکت به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید علی فقیه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه دهه چهارم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، باید همه دست به دست هم دهیم تا برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان، امسال با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

وی با تقدیر از مردم آذربایجان شرقی بابت همراهی نکردن با اغتشاش اخیر افزود: امسال باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا آرامش حاکم بر خطه آذربایجان، به رغم برخی ناآرامی های اخیر کشور که توسط دشمنان نظام برنامه ریزی شده شده بود، با شیرینی گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوند بخورد.

حجت الاسلام فقیه بر ضرورت تبیین دستاوردها و شعارهای اولیه انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: برای آشنایی نسل جدید با ماهیت انقلاب اسلامی و نیز دستاوردهای آن باید شعارهای سال های آغازین انقلاب اسلامی از قبیل ولایت فقیه، استقلال همه جانبه و وحدت ملی را برای نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

گفتنی است، در این نشست روسای برخی از کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی، به تشریح برنامه های خود پرداختند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha