جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهید حیدری در کاشان

حوزه/ پیکر شهید مدافع حرم «اسدالله حیدری» با حضور اقشار مختلف مردم در کاشان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، پیکر شهید مدافع حرم اسدالله حیدری از تیپ فاطمیون، پیش از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهداء، روحانیون، طلاب مدارس علمیه، امام‌جمعه موقت، مسئولین و اقشار مختلف مردم کاشان تشییع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در حاشیه این مراسم شهادت را مسیر اولیاءالله، مجاهدان فی سبیل الله و مدافعین اسلام ناب محمدی در سراسر جهان دانست و اظهار داشت: همان‌طور که درخت تنومند اسلام در تمام دوران تاریخ، با خون پاکان و بهترین‌ها آبیاری شده است در مقطع فعلی نیز خون شهداء در مسیر تعالی اسلام عزیز هدیه شده است.

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی تصریح کرد: همان‌طور که حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه معصومین (ع) برای زنده ماندن اسلام جانشان را تقدیم دین اسلام کردند، امروز نیز با توجه به ظلمی که در دنیا وجود دارد باید انسان‌های پاک با شهادت، ایثار و فداکاری خود در برابر متجاوزان و کفار ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فداکاری‌های شهدای مدافع حرم گفت: باید نام و یاد این مجاهدان راه پروردگار، به‌طور مستمر در جامعه زنده نگه‌داشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان شهدای حرم را مصداق بارز غیرت دینی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهدا با تقدیم جان خود از اسلام و ارزش‌ها دفاع کردند، ما هم باید با حضور درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اینکه جوانان باید از شهداء درس بگیرند، افزود: اگر کسی می‌خواهد سعادتمند شود باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشد.

بر پایه این گزارش، کاشان هزار و 704 شهید و سردار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و نظام و انقلاب اسلامی کرده و تاکنون نیز پیکر مطهر بیش از 44 شهید مدافع حرم در این شهرستان تشییع و در گلزار شهدای به خاک سپرده‌شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha