چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افتتاح نخستین مرکز مشاوره حوزوی در اهواز

حوزه/ اولین مرکز مشاوره روانشناسی ویژه طلاب و خانواده‌های آنها با حضور جمعی از مسئولان، در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین مرکز آموزش و خدمات تربیت دینی با عنوان «حیات طیبه» ویژه جامعه حوزوی استان خوزستان، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه و جمعی از مسئولان معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، در اهواز افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در ابتدای این مراسم، به پیشینه‌ای از روند راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد و گفت: بنا به دستور نماینده ولی فقیه در خوزستان، از ۳ سال قبل، اقداماتی برای راه‌اندازی مرکز مشاوره حوزوی صورت گرفت که این سلسله فعالیت‌های مقدماتی، سبب شد تا امروز نخستین مرکز مشاوره با عنوان «حیات طیبه» در اهواز افتتاح گردد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام رضایی، مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، با بیان اینکه دوره‌های تربیت مشاور در سطح مدارس علمیه کشور اجرا می‌شوند، گفت: برای پیشگیری و درمان برخی مسائل روانشناسی، اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی برای روحانیون توانمند در این زمینه کردیم که خوشبختانه هم‌اکنون دوره‌های تربیت مشاور با بیش از ۳۰۰ ساعت کلاس درسی برگزار می‌شوند.

 آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به عنوان سخنران اصلی این آیین، با ابراز خرسندی از وجود نیروهای توانمند انقلابی در حوزه علمیه خوزستان، گفت: خوشحالیم که نیروهایی مدیر و مدبر در رأس کارهای بزرگ و اثرگذار خوزستان وجود دارد.

لازم به ذکر است، آدرس «مرکز مشاوره حیات طیبه» قبل از چهارراه زند، خیابان شهید قنادان زاده، پلاک ۳۴۵ بوده و مخاطبین می‌توانند جهت نوبت‌گیری تلفنی از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۲۰ با شماره ۰۹۳۰۴۸۳۲۴۶۴ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha