پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان از فعالیت‌های مشاوره‌ای در حوزه استان خبرداد و گفت: از سال گذشته پیرامون موضوعات مختلفی کلاس‌هایی ویژه در ذیل همایش‌هایی گسترده و بزرگ برگزار شد که إن‌شاءالله این برنامه‌ها ماه به ماه، در حال توسعه و افزایش می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز مشاوره حوزوی استان خوزستان، به پیشینه‌ای از روند راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به دستور نماینده ولی فقیه در خوزستان، از ۳ سال قبل، اقداماتی برای راه‌اندازی مرکز مشاوره حوزوی صورت گرفت که این سلسله فعالیت‌های مقدماتی، سبب شد تا امروز نخستین مرکز مشاوره با عنوان «حیات طیبه» در اهواز افتتاح گردد.

وی، برگزاری دوره‌های مشاوره خانواده در مدارس علمیه را نخستین گام و پیش درآمدی بر افتتاح اولین مرکز مشاوره حوزوی اهواز عنوان کرد و گفت: پس از حضور اساتید مشاوره حوزه علمیه قم در مدارس علمیه اهواز، آرام آرام استقبال طلاب نسبت به کلاس‌های مشاوره افزایش یافت تا اینکه برآن شدیم، خود تربیت کننده استاد مشاور باشیم؛ به همین دلیل دوره‌های آموزش مشاوره در دفتر تبلیغات و سپس در مدیریت استانی حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با بیان اینکه برنامه‌های گسترده‌تری برای توسعه فعالیت‌های مشاوره‌ای در مدارس علمیه برنامه ریزی شده است، افزود: از سال گذشته پیرامون موضوعات مختلفی همچون «مشاوره تحصیلی»، «مشاوره پیش از ازدواج»، «مشاوره ازدواج» و... کلاس‌هایی ویژه در ذیل همایش‌هایی گسترده و بزرگ برگزار شد که إن‌شاءالله این برنامه‌ها ماه به ماه، در حال توسعه و افزایش می‌باشند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این مرکز بتوانیم خدمات مطلوبی را طلاب عزیز و خانواده‌هایشان ارائه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha