جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک گفت: پیروی از ولایت‌فقیه مهم‌ترین عامل ناکامی دشمن در فتنه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مهدی ملکی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک، با اشاره به مسئله مهم ولایت‌فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دفاع از ولایت‌فقیه نبایستی صرف با زبان و گفتار باشد، متأسفانه افراد زیادی امروزه به خاطر منافع سیاسی خود شعار تبعیت از ولایت را سر می‌دهند ولی در عمل مغایر آن عمل می‌کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم چهار رکن خانواده، مدرسه و مراکز علمی، مساجد و ولایت‌فقیه را هدف قرار داده‌اند که در این میان اصل ولایت‌فقیه از ارکان مهم انقلاب اسلامی و صیانت از آن وظیفه‌ای مهم و دینی است.

وی افزود: هرگاه توجه ما به ارزش‌های اسلامی، قرآن کریم و ائمه اطهار بیشتر بوده موفق‌تر بودیم، لذا امروز نیز باید به دنبال ارزش‌های اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: هیچ‌چیزی مانند ولایت مورد تأکید ائمه (ع) قرار داده نشده و ولایت‌فقیه همان ولایت انبیا است و باید تابع فرمایشات ولایت‌فقیه باشیم.

وی گفت: باید شکرگزار این نعمت باشیم و بدانیم که انقلاب اسلامی هم به این جهت پایدار و باثبات ماند که در رأس آن ولایت‌فقیه تعریف‌شده است.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی به این باور رسیده و اگر می‌بینید این‌همه ایران هراسی را در میان کشورهای دنیا رواج می‌دهد به خاطر همین مزیت‌هایی است که در ایران اسلامی داریم و به آن افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط بسیار سخت و دشواری داریم که ناامید کردن مردم یک ترفند دشمن است، زیرا می‌خواهند  تخم ناامیدی را در میان مردم بخصوص دوستداران نظام بکارد و این از ترفندهای شیطان است.

حجت‌الاسلام ملکی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش‌های انقلاب، افزود: این امنیت به برکت لطف خدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌دست‌آمده و باید هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمن ندهیم تا با تهاجم و شبیخون فرهنگی بتواند فرهنگ ایران اسلامی اصیل را از دست ما بگیرند و بی‌بندوباری را ترویج دهد و زمینه ایجاد ناامنی را در جامعه فراهم نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha