پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: محرومیت‌زدایی توسط کمیته امداد نیازمند عزم جدی و همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: اخیراً برخی مسئولان به بهانه برگزاری رویداد فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ صندوق‌های صدقه کمیته امداد را از بین برده یا اینکه از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌اند، این در حالی است که نصب صندوق‌های صدقه کمیته امداد در سطح شهر هیچ منافاتی با برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ ندارد و بنده نیز طی صحبت‌های مختلف این موضوع را مطرح کرده‌ام. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از یادگاران باارزش حضرت امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: ما در کنار سایر دوستان و همکاران در کمیته امداد در جهت تقویت و پشتیانی از این نهاد مردمی برای محرومیت‌زدایی تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیریم.

امام‌جمعه تبریز رئیس کمیته امداد را یکی از مدیران مردمی  و موفق دانست و اظهار امیدواری کرد: با حضور وی شاهد کمک‌ها و مساعدت بیشتری در جهت کمک و یاری محرومان و مستضعفان باشیم.

افزایش 24 درصدی اکرام ایتام در آذربایجان شرقی/ افراد تحت پوشش کمیته امداد در تبریز به حداقل رسیدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وصف اقدامات و خط‌ مشی‌های نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در سراسر کشور طنین انداخته است، اظهار داشت: امیدوارم که این اقدامات الگویی برای کل کشور و مسئولین باشد، شما پیشگام شدید و چون این دست اقدامات کم‌سابقه بوده به طبع مردم نشسته است.

پرویز فتاح تصریح کرد: در قضایای اخیر بصیرت مردم آذربایجان منجر به روسفیدی شد، از هوشمندی و درایت این مردم هم بعید بود که در گرداب ضدانقلاب بیفتند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی گفت: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی، ۱۰۰ درصد کمک‌های مردمی در این استان محقق گردیده و ۲۴ درصد اکرام ایتام در این استان بالا رفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد در تبریز به حداقل رسیده است، تصریح کرد: پیشنهاد بنده این است که در ورودی شهر تبریز تابلویی با این عنوان نصب شود که: «به شهر بدون تحت پوشش امداد خوش‌آمدید».

فتاح عنوان کرد: مردم آذربایجان در زلزله اخیر کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند به‌طوری‌که ما در انتقال هدایا به منطقه با توجه به کثرت آن با مشکل مواجه شدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha