پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع حاج سید رضا عماد در    بیرجند

حوزه/ مراسم تشییع و تدفین مرحوم حاج سیدرضا عماد پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد، معاون سابق پژوهش و رئیس فعلی مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور با حضور روحانیون، اساتید حوزه و جمعی از مسئولین استان و مردم بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حاج سیدرضا عماد پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد، معاون سابق پژوهش و رئیس فعلی مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور، پیش از ظهر امروز با حضور روحانیون و اساتید حوزه و جمعی از مسئولین استان و مردم شریف بیرجند برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد،‌ رئیس مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه کشور،‌ پس از اقامه نماز میت بر پیکر پدرش، از ابراز همدردی مراجع عظام تقلید و بزرگان، مسئولان و عومو مردم تقدیر و تشکر کرد.

 حجت الاسلام دیانی نیز در این مراسم با اشاره به خدمت بی منت حاج سیدرضا عماد و کسب علم و دانش برای خود و پسرانش، گفت: طلب علم و دانش برهمه افراد چه زن وچه مرد امری واجب و لازم است و همه با باید نسبت به وظایف خود آشنایی داشته باشیم و مرحوم حاج سید رضا عماد جز افرادی با علم و فضیلت بود.

وی با اشاره به جایگاه علم در زندگی، تاکید کرد: به دنبال علم رفتن واجب تر از هرچیزی حتی نان خوردن است، زیرا خداوند روزی را بین انسانها تقسیم کرده و خواهد داد اما علم و دانش را باید به دنبال آن برویم و به دست بیاوریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به کسب علم در تمام دوران زندگی، افزود: علم زمان و مکان ندارد و از آغاز ولادت شروع شده و تا زمان مرگ ادامه خواهد داشت، و ما باید طالب علم باشیم، در هر نقطه ومکانی که باشد فرقی نمی کند و باید به دنبال آن برویم در قرآن هم آمده که بالاترین ارزش انسان به علم اوست.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha