جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: انقلاب اسلامی تقویت نور امید در دل مستضعفین عالم بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا معصوم خانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از سیطره ۲۵۰۰ ساله طاغوت و طاغوتیان در شب ظلمت، در ۲۲ بهمن سال ۵۷ صبح امید دمید و حکومت نور تجلی کرد و نور امید را در دل آزادگان و دین‌داران ایران و جهان، روشن کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار افزود: خواب‌های پریشان استعمارگران و مستکبران عالم، که همان ترس بیداری ملت‌های مظلوم بود، به ناگاه تعبیر شد.

حجت‌الاسلام معصوم خانی خاطرنشان کرد: دشمنان دین خدا و استکبار با تمام توان به این نهال نوپا و امید مستضعفان جهان یک روز با حمله نظامی یک روز با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و نفوذ و روز دیگر با تحریم اقتصادی حمله‌ور شدند.

وی افزود: اینجاست که همه باید یکدل و یکدست با نصب العین قرار دادن فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ انقلاب و روحیه انقلابی گری، کار جهادی و.... به مقابله با این تهدیدات بپردازیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: بر مسئولین فرض است، تا با قدر دانستن رشادت‌ها، از خود گذشتی‌های مردم انقلابی در مقاطع حساس مثل جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و...که با تمام وجود در میدان حضور دارند و چشم فتنه را کور کردند و پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند، به مردم صادقانه خدمت کنند که فردای قیامت باید جواب گوی این مسئولیت‌ها باشند.

وی به برنامه‌های این مرکز دینی و آموزشی در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و دینی بسیاری در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام معصوم خانی به برخی از این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اعزام سخنران به ادارات، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه، پخش سرودهای انقلابی و سخنرانی، برگزاری مسابقات ورزشی و... ازجمله این برنامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha