شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام عطائی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)شهرستان کنگاور

حوزه/ حجت الاسلام عطائی با اشاره به اهمیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همانند دفاع از دین، مکلفیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، حجت الاسلام عطائی، در جمع طلاب، اساتید و معاونین مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)شهرستان کنگاور با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه، گفت: اساس حوزه های علمیه بر علوم دینی و حفظ معارف ثقلین است پس طلاب این وظیفه مهم را حفظ و هیچ چیز دیگر را بر آن ترجیح ندهند و تحصیل سایر علوم در حوزه مادامی که به این اصل ضرر نزند، خوب است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان این که سرچشمه علوم حوزوی و دینی وحی است، افزود: معارف دینی بر اساس حکمت و عقل است و نباید هیچ اشکالی بر دین بی پاسخ بماند و پاسخ به شبهات هم پویایی علم را می طلبد و هم پویایی در ابزار نشر.

وی با توجه به هشدارهای مقام عظمای ولایت در خصوص دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی، ادامه داد: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران بر اساس فقه شیعه که اسلام ناب است، پایه نهاده شده هم از جهت سیاسی مورد توطئه و هجمه ابرقدرت هاست هم از لحاظ مکتبی برای خیلی ها ناخوشایند است.

حجت الاسلام عطائی با اشاره به دشمنی های ضد انقلاب، تصریح کرد: اگر آسیبی به انقلاب وارد شود تمامی تشیع نه فقط در ایران، بلکه در سراسر دنیا آسیب خواهد دید و اگر طلاب به وظیفه خود عمل نکنند خطر جدی خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با ابراز نگرانی از عملکرد دوستان نا آگاه و بی بصیرت، ابراز داشت: جای بسی تاسف است که برخی در سایه امنیت ایران برکرسی تدریس نشسته و نسبت به ولایت فقیه و شهدای دفاع مقدس قدرنشناسی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های مستمر دشمنان اسلام ناب محمدی(ص)، بر لزوم هوشیاری طلاب انقلابی در برابر توطئه ها تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha