جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی،با بیان این که حمایت از عناصر فرهیخته حوزه در دستور کار ما قرار دارد گفت: هدفمندی خدمات محور فعالیت های این مرکز در سال جاری و سال آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: روز به روز خدمات ارایه شده به حوزویان در مرکز خدمات حوزه منسجم تر و هدفمند تر می شود و ما به دنبال این هستیم که این هدفمندی در همه عرصه ها محقق شود.

وی همچنین افزود: به لطف الهی امروز شاهد تنوع فعالیت ها در مرکز خدمات حوزه هستیم به طوری که هم اینک خدمات این مرکز از 22 خدمت به 63 خدمت افزایش یافته و در وضع فعلی به دنبال هدفمندتر کردن همین خدمات هستیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در ادامه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان همایش کتاب سال حوزه گفت: حمایت از عناصر فرهیخته حوزه در دستور کار ما قرار دارد به طوری که قالب های خاصی را برای این منظور در نظر گرفته ایم تا اگر فرهیخته و نویسنده و محقق حوزوی قصد انتشار کتاب و مقاله علمی داشته باشد تسهیلاتی به او ارایه شود.

وی اضافه کرد: این قبیل خدمات فرهنگی با این هدف انجام می گیرد که طلاب و فضلای اهل قلم و فعال در عرصه های فرهنگی بهتر بتوانند ایفاگر نقش و رسالت طلبگی خود باشند و جامعه را از خدمات خود بهره مند گردانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha