پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ جلسه مشترک مدیران و کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المصطفی العالمیه و اداره ارتباطات و بین الملل موسسه آموزش عالی علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،به نقل از  روابط عمومی جامعه المصطفی، نجفیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل المصطفی، با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی المصطفی، به منظور هم افزایی واحدها و مراکز وابسته به المصطفی، خود را موظف می داند تمام توان و امکانات خود را به صورت برابر در میان صفوف توزیع نماید؛ زیرا موفقیت یا ناکامی هر مدرسه یا مرکزی برای کل مجموعه المصطفی به حساب می آید.

وی، اسلامی سازی علوم انسانی را یکی از مسئولیت های بزرگ موسسه آموزش عالی علوم انسانی دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی موسسه آموزش عالی علوم انسانی در فعالیت های تبلیغاتی خود از قبیل برگزاری نمایشگاه­ ها، چاپ بروشور و کتاب شناسان، فضاسازی و ...، باید نگاهی بین المللی داشته باشد.

در ادامه این دیدار، محمدی، مدیر ارتباطات و بین الملل موسسه آموزش عالی علوم انسانی، در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به مسئولان اداره کل روابط عمومی المصطفی، به بیان برخی از اقدامات جدید و در دست اقدام این موسسه پرداخت.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش موسسه آموزش عالی علوم انسانی به 1200 نفر از 31 ملیت در سال جاری، شماری از برنامه های مدیریت ارتباطات و بین الملل این موسسه در زمینه تهیه بروشور، تدوین کتاب شناسان و سالنامه آموزشی، تولید کلیپ معرفی موسسه، مدیریت فضای مجازی، ساماندهی سایت های انجمن ها، فضاسازی محیطی مجموعه، برگزاری نمایشگاه ها و... را تبیین نمود.

محمدی، در پایان، برگزاری جشن روز ملی کشورها را یکی از برنامه های جدید این موسسه خواند و از آمادگی موسسه آموزش عالی علوم انسانی برای میزبانی میهمانان و هیئت های مختلف بین المللی جامعه المصطفی العالمیه خبر داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha