پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ با دستور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران نرده های حائل بین مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به دستور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نرده های حائل بین مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته شد.

بر اساس این گزارش؛ از جمعه این هفته نرده های آهنی جایگاه مسؤولان و مردم از مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ این نرده ها حائل بین مردم و مسؤولان بود که بنا به تأکید آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان دستور جمع آوری آن به ستاد نماز جمعه ساری ابلاغ شد.

مهدی مستشرق، مسؤول ستاد نماز جمعه ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تأیید این خبر گفت: با دستور نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از هفته جاری این نرده های حائل میان مردم و مسؤولان برداشته خواهد شد.

وی با بیان این که با این اقدام ارزشمند آیت الله طبرسی، صفوف مردم و مسؤولان در نماز عبادی سیاسی جمعه یکسان خواهد بود، خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاهی برای وحدت و همبستگی همه اقشار جامعه به ویژه مردم و مسؤولان است.

مستشرق با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میان مردم و مسؤولان هیچ تفاوتی نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: این مردم هستند که صاحب حقیقی و واقعی این انقلاب و نظام هستند و مسؤولان وظیفه دارند در خدمت مردم باشند.

مسؤول ستاد نماز جمعه مرکز استان با بیان این که ایجاد فاصله میان مردم و مسؤولان نقشه و توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر چه قدر پیوند و ارتباط میان مردم و مسؤولان در کشور بیشتر باشد، سرعت رشد و تعالی کشور بیشتر خواهد بود.

وی با بیان این که دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان نظام بوده اند، تصریح کرد: هدف دشمن از این توطئه افکنی ها ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

مستشرق با اشاره به این که دشمنان باید بدانند که مردم و مسؤولان در نظام اسلامی فاصله ای از هم نداشته و ندارند، خاطرنشان کرد: به حتم تلاش آنها برای ایجاد این فاصله ها راه به جایی نخواهد برد و شکست خواهد خورد.

مسؤول ستاد نماز جمعه مرکز استان با بیان این که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات چهار دهه اخیر، اما همچنان با قدرت پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: این مردم هیچ گاه انقلاب و نظام اسلامی را رها نکرده اند.

وی با اشاره به این که نماز جمعه یکی از مهم ترین رویش های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هر جمعه با حضور گسترده و دشمن شکن خود در این نماز عبادی سیاسی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

مستشرق با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پایگاه های نماز جمعه به کار گرفتند، افزود: اما علیرغم همه این تلاش ها هر هفته شاهد حضور گسترده و وحدت بخش مردم و مسؤولان در این پایگاه های ارزشمند عبادی و سیاسی هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha