جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خاکباز

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگرای برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان با حضور مبلغان و روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر برنامه های متعدد  یا رویکرد دینی انقلابی در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار خواهد شد، گفت: با هدف غنی سازی و کیفیت بخشی به برنامه های ایام الله دهه فجر روحانیون و مبلغان در بقاع متبرکه استان لرستان مستقر شده و با برگزاری برنامه های معرفتی و قرآنی به تبیین اهداف دینی و انقلابی در بین زائران خواهند پرداخت .

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر امسال 15 مبلغ در بقاع متبرکه استان لرستان با برپایی خیمه های معرفت به برگزاری گفتمان های انقلابی و برنامه های تفسیر قرآن مشغول هستند، اظهار کرد: آشنایی نسل جدید با گفتمان های انقلاب، تبیین اهداف روز شمار تقویم ایام الله دهه فجر، ترویج فرهنگ وقف، برگزاری نشست های قرآن با حضور مبلغان و قاریان قرآن کریم و استفتائات مسائل شرعی از جمله مهمترین برنامه های ایام االه دهه فجر در بقاع متبرکه استان لرستان است .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه نیز گفت:سهمیه امسال استان لرستان برای ثبت نام در طرح تربیت حافظان قرآن کریم 8 هزار و 200 نفر اعلام شده است و این در حالی است که در استان علاوه بر رکورد سهمیه ابلاغی تعداد بیش از 10 هزار نفر در این طرح ثیت نام کرده اند .

حجت الاسلام خاکباز در پابان یادآور شد: آزمون شفاهی و کتبی داوطلبان طرح تربیت حافظان قرآن کریم نیمه اول اسفند با شرکت بیش از 10 هزار نفر از خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha