پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی

حوزه/ معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه تنها راه درمان مشکلات مردم مدیریت جهادی است، گفت: اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون کشور محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اغتشاشات و فتنه‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور و دشمنی‌های پایان‌ناپذیر آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی‌ها را با این نظام مقدس آغاز کردند و این دشمنی‌ها همچنان تداوم دارد.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: نقش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اتفاقات اخیر در کشور اعم از سلطنت‌طلبان، منافقین، آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی مشهود بود.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب تلاش کرده‌اند تا به اسلام ناب محمدی ضربه بزنند، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این چند سال اخیر داعش را به وجود آوردند تا به ایران ضربه وارد کنند، اما هیچ دستاوردی نه در این زمینه و نه در دشمنی‌های قبلی و بعدی کسب کردند و نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام ملک محمدی خاطرنشان کرد: به لطف خدا و به برکت خون شهدا و حضور ولی‌فقیه، امروز کشور ما قوی‌ترین کشور در منطقه است و چه کشورهای دوست و چه دشمن به این موضوع اظهار دارند.

وی با اشاره دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت آن با بیان اینکه دشمن در حال حاضر تلاش می‌کند که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، افزود: دشمن در زمینه ناکارآمد جلوه دادن نظام نیز ناموفق خواهد بود؛ زیرا مردم ایران اسلامی دارای بلوغ سیاسی و بصیرت بالایی هستند.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی گفت: درست است که در سطح جامعه مشکلاتی از قبیل بیکاری، گرانی، رکود و معیشت مردم وجود دارد؛ اما مردم ایران اسلامی در عین گله‌مند بودن از وضع موجود، بصیر نیز هستند و می‌دانند داخل نقشه دشمن نباید وارد شد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه، با بیان اینکه تنها راه درمان مشکلات مردم مدیریت جهادی است، بیان کرد: نگاه مدیریتی تمام مسئولان در تمام بخش‌ها نباید به خارج باشد؛ مدیریت جهادی مدیریتی است که رفع مشکلات کشور و مردم را به همراه دارد و نیاز مبرم کنونی کشور مدیریت جهادی است.

حجت‌الاسلام ملک محمدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند که در طولانی‌ترین جنگ چند دهه گذشته با مدیریت جهادی ایشان به پیروزی رسیدیم، تصریح کرد: با مدیریت جهادی امام خمینی (ره) یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و در ادامه امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار هستند.

وی افزود: پیروزی در تمام جنگ‌ها شروطی دارد که ایمان به خدا، ولایتمداری و تنفر از نظام سلطه و ظالم ازجمله آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha