جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بابل

حوزه/ حجت الاسلام روحانی با بیان این که انقلاب اسلامی به اهداف بلند مدت نظام سلطه در ایران و منطقه خاورمیانه پایان داد، تصریح کرد: آمریکا و انگلیس هیچ گاه دوست ملت ایران نبوده و نیستند بلکه آنها ایران را به برای منافع سلطه جویانه خود می خواستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در حالی که انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود نزدیک می شود، این دهه باید باشکوه تر از هر سال دیگری برگزار شود.

وی با بیان این که بزرگداشت ایام الله دهه فجر یک تکلیف ملی و شرعی است، افزود: هر چه این ایام را با شکوه بیشتری برگزار کنیم به طور حتم دشمنان نیز از توطئه علیه انقلاب و نظام عقب نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه بابل با بیان این که دشمنی بدخواهان انقلاب با ملت ایران پایانی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: مقابله جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه، تقابل حق و باطل است و تا زمانی که باطل از بین نرود این تقابل وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام روحانی با تأکید براین که برجسته کردن اصول و ارزش های مورد نظر انقلاب اسلامی تقویت نظام و انقلاب است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا آرمان ها و ارزش های انقلاب هر روز در جامعه کمرنگ شوند به همین دلیل باید این ایام الله با شکوه فراوان برگزار شود.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با بیان این که همه تلاش دشمنان در چهار دهه اخیر زیر سؤال بردن انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بوده است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم این خواب دشمن هیچ گاه تعبیر شود و بهترین راه نیز تقویت دستاوردهای ارزشمند انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نمی خواهند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و مردم کشورمان را ببیند، تصریح کرد: هدف و استراتژی دشمن سلطه و ذلت ملت ایران بوده است.

امام جمعه بابل با بیان این که انقلاب اسلامی به اهداف بلند مدت نظام سلطه در ایران و منطقه خاورمیانه پایان داد، خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس هیچ گاه دوست ملت ایران نبوده و نیستند بلکه آنها ایران را به برای منافع سلطه جویانه خود می خواستند.

حجت الاسلام روحانی با تأکید براین که انقلاب اسلامی دستان پلید و شیطانی آمریکا و انگلیس از منابع ارزشمند ملت ایران را به طور کلی قطع کرد، بیان داشت: اگر امروز می بینیم آمریکایی ها این گونه با ملت ایران دشمنی می کنند به دلیل شکست سنگین آنها در برابر این ملت در چهار دهه اخیر است.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا برای همه ملت های منطقه قدرت نمایی می کرد و سایه شوم این کشور سلطه گر بر سر ملت های مظلوم منطقه وجود داشت، افزود: اما انقلاب اسلامی به این طرح ها و برنامه های آمریکا در منطقه پایان داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها به خیال خام خود فکر می کردند به سادگی می توانند انقلاب اسلامی را با چالش جدی مواجه کنند، تصریح کرد: تا به امروز حدود چهار دهه از عمر این انقلاب می گذرد و ملت ایران فرازونشیب های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشتند، اما هیچ گاه شکست نخوردند.

امام جمعه بابل با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران کاملاً واضح و آشکار است، خاطرنشان کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هر چه در توان داشت برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفت، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع تحقق اهداف شوم آنها در کشورمان شد.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که آمریکایی ها چهار دهه است مردم کشورمان را با شدید ترین تحریم های اقتصادی مواجه کرده اند، گفت: اما این ملت در سایه تحریم های غرب به یک کشوری مقتدر و توانمند در عرصه های دیگر تبدیل شده است.

امام جمعه بابل با اشاره به این که ملت ایران تحریم ها و تهدید های آمریکا و هم پیمانانش را تحمل کرد، اما هیچ گاه از مواضع به حق خود عقب نشینی نکرده است، تصریح کرد: تحریم های آمریکا علیه ملت ایران بستری را برای خودکفایی کشورمان در بسیاری از عرصه ها فراهم کرده است.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با بیان این که انقلاب اسلامی ایران چالش جدی را برای آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان ایجاد کرد، گفت: امروز آمریکا آن وجهه گذشته خود را در منطقه و دیگر مناطق جهان از دست داده و یکی از مهم ترین دلایل آن رویارویی با ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی همه مشکلات و بحران ها را با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشته و آمریکا را زیر پای خود له کرده است، تصریح کرد: کشور ایران که روزی آمریکایی ها برای مسئولانش تصمیم گیری می کردند، امروز به بزرگترین چالش دولتمردان آمریکایی در عرصه های مختلف جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که دشمن پس از شکست های متعدد در عرصه های مختلف امروز در تلاش است تا انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را در نگاه مردم زیر سؤال ببرد، گفت: برکات انقلاب اسلامی با تبلیغات دروغین دشمنان هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد.

امام جمعه بابل با اشاره به این که در اغتشاشات اخیر شعارهای رذیلانه برخی کاملاً معلوم بود که می خواهند اساس اسلام و انقلاب اسلامی را زیر سؤوال ببرند، افزود: باید انقلاب اسلامی را به نسل معاصر و نوجوان بشناسیم که این ملت در این چهار دهه به برکت انقلاب اسلامی آزادترین و عزتمندترین نظام در سطح دنیا است.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان این که ما باید قدردان انقلاب اسلامی و مسیر طی شده در این چهل سال باشیم، ادامه داد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب این مسیر را ریل گذاری کرده‌اند که این ریل‌ها درست هستند مبادا خدای ناکرده تبلیغات دشمن در ما اثر بگذارد و زمینه را برای شکست و انفعال ما ایجاد کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha