سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و نهاد روحانیت در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز به لطف الهی ما در حوزه های علمیه خواهران و برادران همچنین مراکز علمی و فرهنگی دیگر ، پتانسیل و ظرفیت عظیمی در اختیار داریم که باید از این ها به درستی در مسیر مقابله با معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی با بیان این که کاهش آسیب های اجتماعی در سایه وحدت و همگرایی ملی صورت می گیرد، افزود: اگر بخواهیم که روندی را دنبال کنیم که معضلات و آسیب های اجتماعی رو به سمت کاهش پیدا کنند باید قبل از هر چیز میان مردم و مسئولان یک نوع وحدت و همدلی شکل بگیرد تا در سایه چنین وحدتی بتوان با اراده ملی بر این مشکلات فائق آمد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم همچنین بیان داشت: اگر برای مقابله با آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و جدیت لازم وجود نداشته باشد با توجه به حجم فعالیت های رو به تزاید دشمن ، نمی توان برخی معضلات و بحران های جدی در کشور را به درستی مدیریت کرد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha