شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فروش کتاب کودکان فلسطینی در آمریکا، خشم صهیونیست ها را برانگیخت

حوزه/فروش کتاب کودکان «ف مثل فلسطین» با تصاویری از انتفاضه در کتاب فروشی «فرهنگ کتاب» در شهر نیویورک، خشم صهیونیست ها را برانگیخته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» فروش کتاب کودکان فلسطینی در یک کتاب فروشی در شهر نیویورک آمریکا، خشم صهیونیست ها را برانگیخته است. کتاب «ف مثل فلسطین» توسط گلبرگ باشی یک سال پیش به نگارش در آمده و طراح نقاشی های این کتاب نیز به عهده گلرخ نفیسی هنرمند مسلمان بوده است.

کتاب فروشی «فرهنگ کتاب»، یک فروشگاه زنجیره ای مستقل کتب آموزشی در شهر نیویورک این کتاب را به فروش گذاشته است.

در این میان فعالان فلسطینی با امضای دادخواستی ضمن سپاس از تلاش های نویسنده کتاب برای حمایت از جنبش فلسطین، خواستار آزادی بیان در ایالات متحده شدند.

گفتنی است کتاب «ف مثل فلسطین» یک کتاب آموزش الفبا به کودکان است که حروف الفبای انگلیسی را با کلمات مختلف و تصاویر به کودکان آموزش می دهد. دو صفحه اصلی این کتاب به انتفاضه فلسطین مربوط می شود. که حرف آی با واژه «انتفاضه» معرفی شده می می نویسد: آی برای انتفاضه است، انتفاضه کلمه ای عربی به معنای ایستادگی برای حق است، چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان.

این واژه تصویری از یک پدر فلسطینی همراه با فرزندش را نشان می دهد که در کنار میله های آهنین زندان، به علامت صلح و پیروزی دست تکان می دهند.

تصاویری از کودکان فلسطینی در حال پرتاب کوکتل مولوتف و سنگ اندازی به سوی نظامیان صهیونیستی در جلد این کتاب دیده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha