جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 مرد مسلمان انگلیسی گدای بی خانمان را نجات داد

حوزه/ یک گدای بی خانمان در کنار تیر چراغ برق که همگی او را می شناختند به یکباره ناپدید شده و معلوم شد که یک مرد مسلمان با پیشنهاد شغل جدیدی، امید را به زندگی او بازگردانده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک مرد مسلمان در شهر بیرمنگام انگلستان، زندگی مرد بی خانمانی را تغییر داده و با پیشنهاد شغل، او را از بی خانمانی و اعتیاد به مواد مخدر نجات داد.

کریس ویلکی مرد انگلیسی که پس از مرگ پدرش با معضل اعتیاد روبرو شده و به گدایی مشغول بود، توسط مرد مسلمانی که دلش برای او سوخت نجات یافت.

شهزاد زمان در این باره گفت: من کریس را در خیابان کنار سطل های زباله دیدم. او در کنار چراغ راهنمایی رانندگی گدایی می کرد و من به او پیشنهاد کردم به جای این کار با من بیاید و در عوض برای من کار کند.

ماجرای این عمل خیرخواهانه در رسانه های عمومی منتشر شده است. و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام مرد مسلمان را مورد تحسین قرار داده اند.

بسیاری از شهروندان انگلیسی که این جوان گدا را در کنار تیر چراغ برق می شناخته اند، با گذاشتن پیام هایی مرد مسلمان را به خاطر این عمل خیرخواهانه مورد ستایش قرار دادند.

یکی از شهروندان بیرمنگام در این باره گفت: داستان خارق العاده ای بود! من چند وقتی بود که با خودم می گفتم که چه اتفاقی برای گدای کنار تیرچراق برق افتاده است! او چرا ناپدید شده است!؟

فرد دیگری گفت: من همیشه از کنار این فرد گدا در کنار تیر چراغ برق می گذشتم و بی تفاوت بودم. این درس خوبی برای همه ما است.

یک کاربر دیگر نوشت: چه داستان فوق العاده ای! چه خوب که هنوز  انسان های خوب در این دنیا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha