جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه

حوزه/ ششمین دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان «چهل تدبیر» با شرکت طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، ششمین دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان «چهل تدبیر» با شرکت طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این مسابقه کتابخوانی از طرف واحد فرهنگی و امور کتابخانه ای مرکز مدیریت و به همّت انجمن سیاسی برای طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان برنامه ریزی شده است .

مسئول کتابخانه و نشریات معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: زمان تحویل پاسخنامه های این مسابقه تا پایان بهمن ماه سال جاری است  که به 10نفر از برگزیدگان این مسابقه به ازاء هر نفردو میلوین ریال کمک هزینه مشهد مقدس اهداء خواهد شد.

وی در تمعرفی کتاب«چهل تدبیر»، افزود: این کتاب گزیده ای از مهم ترین وقایع تاریخ جمهوری اسلامی ایران از سال های ابتدایی پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی تا شاهرگ اصلی انقلاب اسلامی در سال های اخیر یعنی پرونده هسته ای است.

مسئول کتابخانه و نشریات معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: این چهل پرونده شامل جریان هایی است که تاکنون نظام جمهوری اسلامی با آن مواجه بوده و با لطف و عنایت خاص خداوند و سربازان نام آشنا و گمنام امام زمان(عج) به صحنه قدرت نمایی و نمایش کارآمدی نظام اسلامی بدل شده است.

حجت الاسلام امیریان ابراز کرد: 21 مورد از این چهل پرونده مربوط به حیات سیاسی امام راحل(ره) و 19 مورد آن مربوط به دوران زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، این  کتاب از آثار علی الفت پور نویسنده کتاب بازگشت از نیمه راه(پرتیراژترین کتاب سال1395)می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha