پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه رسانه ها باید استراتژی دشمنان اسلام و انقلاب را بشناسند، گفت: رسانه ها با شناخت این استرتژی ها می توانند به خوبی رسالت خود را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امروز در نشست اصحاب رسانه استان، در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خبرنگاران نقش موثری در آگاهی و اطلاع رسانی دینی دارند، گفت: امروز رسانه های متعدد در راستای پیشبرد اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور جهت گیری رسانه ها معمولا جهت گیری درستی بود، اظهار کرد: رسانه ها به خوبی در جریان اغتشاشات اخیر فرق اهداف دشمنان نظام و مطالبات مردم را مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه رسانه ها باید مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند، خاطر نشان کرد: عکس العمل رسانه ها و انعکاس صدای مردم و انتقال مطالبات آنها به مسئولان، موجب بهبود عملکرد مدیران خواهد شد .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه رسانه ها باید استراتژی دشمنان اسلام و انقلاب را بشناسند، بیان داشت: رسانه ها با شناخت این استراتژی ها می توانند به خوبی رسالت خود را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال این هستند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، مردم کشور را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد اختلاف، تفرقه و دو دستگی در جامعه است، ابراز داشت: دشمن می خواهد بین اقوام، مذاهب و جناح های سیاسی اختلاف بیاندازد و اهداف شوم خود را عملی سازد که با هوشیازی و بصیرت مردم انقلابی همواره این توطئه ها ناکام خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی در زمینه های گوناگون از اهداف اساسی دشمنان نظام است، یادآور شد: دشمن همواره سعی داشته جلوی پیشرفت ما را در ابعاد هسته ای و موشکی بگیرد، اما با لطف الهی و تلاش جوانان ایرانی این خواب دشمن هرگز تعبیر نخواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره درصدد کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب هستند، گفت: ایران هراسی استراتژی دیگر دشمن است که در این زمینه نیز باید کاملا هوشیار و بصیر بود .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha