جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، در یادواره شهدای علی آباد همدان

حوزه/ نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت:۱۲ بهمن‌ماه روز بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال رضوی مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 12 بهمن‌ماه اظهار داشت: 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور ایران اسلامی و برگشت این فقیه فرزانه به آغوش امت اسلامی است.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: 12 بهمن روزی است که قدرت پوشالی طاغوت زمان را درهم‌ریخته و نسل جدید باید بدانند که در این روز فرودگاه مهرآباد مملو از چهره‌های شناخته‌شده در میان مردم به‌ویژه اساتید دانشگاه و مجتهدان صاحب‌نام ایران شده بود.

وی افزود: همه می‌دانستند که تهدید بختیار مبنی بستن فرودگاه مهرآباد باطل بوده و روزهای قبل‌تر از آن مردم برای رسیدن به دیدار با امام خمینی (ره) شهر خود را به مقصد تهران ترک کرده بودند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همه مردم آن زمان شاهد بودند که هواپیمای امام خمینی (ره) به زمین نشسته و امیدهای 15 ساله انقلابیان به ثمر نشست  و امیدهای تازه‌ای برای پیروزی‌های بیشتر دل همه فراهم شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر افزود: استقبال مردمی از امام خمینی (ره) در طول تاریخ یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین استقبال‌ها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ازآنجایی‌که امام خمینی (ره) از مردم بوده و مردم را به‌خوبی درک می‌کرد، مردم نیز وجود و حضور این عالم فرزانه را مغتنم شمرده و ایشان را مایه سعادت، آرامش، عزت و آزادی خود می‌دانستند.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: 12 بهمن سرآغاز فصلی جدید در تاریخ بزرگ ایران اسلامی بود و روز مأیوس شدن آمریکا و اجانب آمریکایی و صهیونیستی که «ذخایر ملت ایران را استعمار می‌بردند» است.

وی بیان کرد: در 12 بهمن‌ماه فریاد پرخروش حضرت روح‌الله در بهشت‌زهرا سبب شد تا مزدوران و دست‌نشانده استکبار پا به فرار بگذارند و جبهه اسلام و کمیته‌های انقلاب به شکل نهادهای تازه رویش پیداکرده در خدمت‌رسانی به مردم به تلاش و مجاهدت بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha