پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب نور مصر

حوزه/ حزب نور مصر که به گرایش های سلفی شهرت دارد در انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر از السیسی رئیس جمهور فعلی حمایت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حزب نور مصر که به گرایش های سلفی شهرت دارد در انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر از السیسی رئیس جمهور فعلی حمایت کرد.

یونس مخیون رئیس حزب نور گفت: بر اساس اصل مشورت و طبق عادت همیشگی حزب نور مبنی بر مشورت در مسائل مهم نظر اعضاء مختلف حزب را درباره انتخابات آینده جویا شدیم و به این نتیجه رسیدیم که رئیس جمهور کنونی مصر بهترین کسی است که می تواند این وظیفه مهم را انجام دهد و زمینه همکاری میان نهادهای مختلف را فراهم سازد تا مصر به ثبات و امنیت برسد.

مخیون افزود: اهمیت انتخابات مرحله آینده بر کسی پوشیده نیست، زیرا چالش ها و تهدیدهای زیادی پیش روی ما قرار دارد که مهم ترین آنها کاستن از بار فشار اقتصادی از دوش مردم و یافتن چاره ای برای برطرف ساختن رکود است .

وی تاکید کرد: دولت باید قوانینی متناسب با شریعت اسلام تصویب کند، زیرا این یک واجب شرعی بر دوش رئیس جمهور و الازهر است و از سوی دیگر مسئله اصلاح گفتمان دینی نیز باید توسط الازهر پیگیری و تکمیل شود تا مستشرقان نتوانند از برخی مشکلات موجود در فهم متون دینی برای تخریب دین و ضربه زدن به ارزش ها سوء استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha