پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تاکید بر این که سیاسیون هنگام نقد رقبا، حریم و خطوط قرمز نظام را رعایت کنند، افزود: برای هر کدام از پست های نظام اسلامی هزاران شهید، آزاده و جانباز تقدیم شده است که باید راهشان را ادامه دهیم.

 مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: نسل نو را باید در جریان وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن قرار دهیم.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان ضمن ابراز نگرانی از جریان نفوذ در کشور گفت: عده ای از دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی به دنبال تطهیر کردن چهره های فاسد قبل از انقلاب هستند.

وی در ادامه به ننگ وابستگی رجال دولتی رژیم طاغوت به قدرت های بیگانه پرداخت و ابراز داشت: شاهد خیانت کارگزاران طاغوتی قبل از انقلاب به کشور بودیم که ریشه در وابستگی به قدرتهای استکباری داشت.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی خدمات رسانی به محرومین و روستاها اعم از بهداشت،آب، برق، جاده و گاز و... قابل مقایسه با رژیم گذشته نیست، ابراز داشت: با تلاش دلسوزانه فرزندان انقلاب اکثر روستاهای ما دارای امکانات اولیه زندگی هستند تا جایی که به راحتی امکان دسترسی به اینترنت هم وجود دارد.

حجت الاسلام عباسیان با ابراز نگرانی از مطرح شدن سخنانی که باعث شادی ضد انقلاب می شود، گفت:د ر سالیان اخیر عده ای از مسئولین متاسفانه با اغراض جناحی خدمات دیگر دولت ها را زیر سؤال برده و غافل از این که بهانه ای به دست دشمنان برای زیر سؤال بردن عملکرد نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر این که سیاسیون هنگام نقد رقبا، حریم و خطوط قرمز نظام را رعایت کنند، افزود: برای هر کدام از پست های نظام اسلامی هزاران شهید، آزاده  و جانباز تقدیم شده است که باید راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام عباسیان  به تشریح برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: در دهه فجر شاهد برپایی محافل انس با قرآن و تبییین دستاوردهای نظام در طول 4 دهه گذشته و اجرای برنامه «سبک زندگی قرآنی» با حضور کارشناسان برجسته در مدارس و مساجد و بقاع متبرکه خواهیم بود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha