جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ایام الله دهه فجر در ۱۳ مدرسه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف شامل جشن، گفتمان، سخنرانی، مسابقه و ...، با حضور شخصیت های حوزوی، اساتید و راویان انقلاب از 12 تا 22 بهمن ماه جاری در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف است، بیان داشت: در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر باید به تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و راهبردهای مقام معظم رهبری برای پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی در ابعاد گوناگون پرداخت .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه کیفی سازی و غنی بودن برنامه های دهه فجر از جمله اهداف مهم برنامه های تبلیغی و ترویجی این دهه است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ استکبار ستیزی و لزوم ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید در راس اهداف برنامه های ایام الله دهه فجر قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه استان شهید پرور لرستان 54 شهید طلبه و روحانی را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است، گفت: دیدار با خانواده های شهدای روحانی و تجلیل از صبر و استقامت این خانواده های معزز و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های مدیریت حوزه علمیه لرستان در ایام الله دهه فجر است.

وی در پایان دیدار طلاب با علماء، حضور بزرگان حوزه در مدارس علمیه استان ،برگزاری اردوهای فرهنگی - زیارتی و  برگزاری مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر، در حوزه علمیه لرستان برشمرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha