پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ بهرامی

فرمانده سپاه شهرستان قزوین با تاکید بر این که توطئه‎های دشمن تمام شدنی نیست، گفت: هیچ‌گاه از خطرات دشمنان در امان نیستیم و باید با آگاهی و بصیرت، همیشه آماده مقابله با توطئه‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ داوود بهرامی، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیرحوزه علمیه استان قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: توطئههای دشمن تمام شدنی نیست و تا استکبار است توطئهها نیز وجود دارد.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: مردم علی رغم مشکلاتی که در عرصه‌های مختلف دارند و در تنگناهای اقتصادی به سر می‌برند، نه تنها فتنه را همراهی نکردند، بلکه میثاق و پشتیبانی از ولایت امر مسلمین مقام معظم رهبری و  وفاداری خود را به نظام  مقدس جمهوری اسلامی، خون شهدا و راه امام خمینی(ره) اعلام داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ملت ما نباید دشمن اصلی خود را فراموش کند، دشمن اصلی ما صهیونیزم بین‌الملل و استکبار جهانی است، بنابراین نباید اسیر توطئه‌ها شویم و باید با تمام توان تا پیروزی حق بر باطل به مقابله با اقدامات خصمانه دشمن بپردازیم.

بهرامی خاطرنشان کرد: غالباً باطل با لباس حق یا بخشی از حق وارد میدان می‌شود و می‌طلبد که ملت ایران بصیرت و هوشیاری خود را روز به روز افزایش دهند، چرا که فتنه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران هرگز تمام‌شدنی نیست و هرروز با اشکال مختلف نمایان می‌شود.

وی با اشاره به عظمت و تمدن ریشه‌دار ایرانیان، گفت: با ورود اسلام عزیز به ایران، عظمت و اقتدار مردم این سرزمین بیشتر شد و امروز مردم دنیا ایران را به اسم اسلام ناب و به نام کشور اهل بیت (ع) و تشیع و محور و مرکز مقاومت می‌شناسند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha