شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه فجر

حوزه/ استاد دانشگاه گفت: از جمله مهم ترین رموز توفیق انقلاب اسلامی چه در زمان پیروزی و چه پس از آن در طول چهار دهه اخیر، هدایت حکیمانه و در عین حال مقتدرانه ولی فقیه است.

دکتر مسعود اخوان فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما بعد از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید بار دیگر به بازخوانی عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بپردازیم و در عین حال آسیب ها را شناخته و درصدد رفع آن ها باشیم.

کارشناس مسایل بین الملل افزود: برخلاف خواست دشمنان ، انقلاب اسلامی در سال های اخیر الهام بخش بسیاری از کشورها در مسیر مقابله با ظلم و به خصوص بیداری اسلامی بوده و قطعاً در آینده نیز این الهام بخشی و تاثیرگذاری تداوم خواهد داشت.

وی  اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ابعاد و شاخصه های گوناگونی است که از جمله آن ها ایجاد و توسعه خودباوری ملی و نیز مساله مقابله با ظلم و استکبارستیزی است و این فرهنگ را توانسته به بخش مهمی از دنیا صادر کند.

این کارشناس مسایل بین الملل بیان داشت: نباید از یاد برد که توفیقات نظام اسلامی در پرتو حاکمیت دینی رخ داده و به خصوص این که مردم ما در عین انتقاد از برخی مشکلات و سلایق سیاسی در تبعیت از ولایت فقیه هستند و در مواقع لزوم اتحاد راسخ خود را به رخ دشمنان می کشند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha